– közölte a MÁV pénteken az MTI-vel.
A november 11-ét megelőzően vásárolt, és november 11-i vagy az utáni kezdő érvényességű 30 napos bérletek árának 100 százalékát visszatérítik kezelési költség felszámítása nélkül, ha az igényt november 18-ig benyújtják.
A november 11. előtt kezdődő érvényességű és a visszatérítési igény benyújtásakor még legalább 15 napig érvényes 30 napos bérletek árának 50 százalékos visszatérítése esetén sem számolnak fel kezelési költséget.
A bérlet értékét minden esetben a megadott számlaszámra utalja vissza a vasúttársaság.
A MÁV applikáción megváltott bérletek esetében az utasok elektronikus úton – az utas nevét és a bérletszámot az [email protected] címre megküldve – nyújthatják be a visszatérítési kérelmüket, ez esetben a visszatérítés a vásárláskor használt kártyához kapcsolódó bankszámlára történik.
A MÁV-Hév esetében a MÁV applikáción keresztül megváltott bérleteknél az utasok elektronikus úton – az utas nevét és a bérletszámot az [email protected] címre megküldve – nyújthatják be a visszatérítési kérelmet, ez esetben is a vásárláskor használt kártyához kapcsolódó bankszámlára történik a visszatérítés. Minden egyéb formában megvásárolt bérlet visszatérítését a [email protected] címen keresztül tudják intézni az utasok.
A pénztárakban lehet benyújtani az online megváltott és kinyomtatott bérletekre vonatkozó visszaváltási igényeket is. Az online megváltott, de ki nem nyomtatott bérletek visszaváltását az alábbi linken lehet kezdeményezni a 'Vásárolt Bérletek Jegyzéke' megküldésével.
A visszaváltás az online megváltott bérlet esetében a banki tranzakció visszafordításával történik, így mindenképpen annak a bankszámlának a tulajdonosa kapja vissza az összeget, aki megváltotta a bérletet.
A mobilon vásárolt Volánbusz bérletet az érvényesség kezdete előtt az alkalmazásban lehet visszaváltani. Érvényességi időn belül az [email protected] elérhetőségen kell jelezni a visszaváltási igényt – közölte a MÁV.