Előfizetés

Vasárnap este hatástalanítják a Kvassay hídnál talált világháborús bombát - mutatjuk a részleteket

MTI
Publikálás dátuma
2020.12.12. 14:02

Fotó: Mohai Balázs / MTI/MTVA
Este fél 7-kor kezdődnek a lezárások.
December 13-án, vasárnap este 20 órától kezdik meg a pénteken, a Kvassay híd ferencvárosi oldalán, zárt építési területen talált egytonnás világháborús légibomba hatástalanítását, ezért 18 óra 30 perctől lezárják a IX., XI. és XXI. kerület egy részét. A robbanószerkezet hatástalanítása idejére lezárják és kiürítik a Rákóczi hidat - a Soroksári utat a Vágóhíd utcától - a Máriássy utat a Mester utcától - a Könyves Kálmán körutat a Mester utcától - a Kvassay Jenő utat a Gubacsi úttól a Hentes utcáig - a Weiss Manfréd utat a Védgát utcától - a Kopaszi gátat - és a Duna érintett szakaszát.

Polt a rendőrségre bízta Demeter Szilárd gázkamrázós ügyét

nepszava.hu
Publikálás dátuma
2020.12.12. 11:23
Demeter Szilárd „visszavont” írását elemezhetik a rendőrök
Fotó: Erdős Dénes / Népszava
Feljelentésként értékeltem, és a Budapesti Rendőr-főkapitánysághoz továbbítottam írásbeli választ igénylő kérdését – közölte az ügyészségi portálon olvasható levelében Polt Péter legfőbb ügyész Arató Gergellyel. A DK országgyűlési képviselője Demeter Szilárd, a Petőfi Irodalmi Múzeum főigazgatója november 28-án az Origón megjelentetett, majd „visszavont”, Európát Soros gázkamrájának nevező írásával kapcsolatban vetette fel: Kimeríti-e a büntető törvénykönyv 333. paragrafusában szereplő bűntettet, a nemzeti szocialista vagy kommunista rendszerek bűneinek nyilvános tagadását?  Az ellenzéki politikus  a kérdésében Demeter Szilárdról leszögezte:
„egy minden ember számára vállalhatatlan írást jelentetett meg, amelyben a holokauszt borzalmait ízléstelen és sértő módon használta fel az Európai Unió és a liberális eszméket valló emberek elleni ámokfutásához”.

Polt Péter válaszában azt írta, hogy a nyomozó hatóság feladata annak a megítélése, hogy Demeter magatartása „bűncselekmény gyanúját kelti-e és emiatt a nyomozás elrendelésének van-e helye”.

Neves ügynökséggel vállvetve hosszabbítja meg az egyik legfontosabb pályázatát a Magyar Marketing Szövetség

nepszava.hu
Publikálás dátuma
2020.12.12. 10:12

Fotó: Getty Images
Meghosszabbított határidővel és szakmai támogatóval várja a megbízói és marketingügynökségi oldal kisebb költségvetésű kommunikációs aktivitásaival pályázókat a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) „Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével” elnevezésű pályázata, január 10., vasárnap éjfélig. Az idén immár hatodszor kiírt verseny szlogenje jegyében – „Támogatjuk a szakmaiságot” – most először egy neves ügynökség állt partnerként a megmérettetés mellé. A Lounge Group a szakmai támogatáson felül különdíjat is felajánl a verseny nyerteseinek, illetve segíti az esemény kommunikációját. „Óriási eredmény, hogy a piac egyik legnagyobb kommunikációs ügynökségcsoportja támogatja partnerként a versenyt. A pályázat elmúlt öt évének tapasztalata egyértelműen az, hogy mind több, kisebb büdzsével gazdálkodó cég vagy éppen kkv látja be, hogy az értékesítés kommunikációs támogatása nem váltható ki mással. Mindezt a jelenlegi helyzet is fokozottan aláhúzza. A díj egyedülálló lehetőséget biztosít a kisebb ügynökségek és ügyfeleik számára ahhoz, hogy bemutassák saját, illetve megismerjék mások jó gyakorlatait” – mondta Katona Norbert, a Magyar Marketing Szövetség operatív igazgatója. „A legtöbb nagy ügynökség, így a Lounge Group is kisebb cégként, kisebb büdzséket kezelő ügyfelekkel indult. Ma Magyarországon, a KSH adatai szerint több tízezer kis- és középvállalkozás működik, közülük sokan folyamatosan lenyűgöző kreatív ötletekkel és kampányaktivitásokkal rukkolnak elő. Egyre többen tudják, hogy a piaci versenyben sem elég jónak lenni, ezt meg kell mutatni a célcsoportoknak és a piacnak. A kreatív, innovatív megoldások pedig, mint a piaci fejlődést szolgáló eszközök ma még fontosabbak, mint korábban bármikor. Ebben kívánjuk segíteni az eredményesen szereplőket” – tette hozzá Hidvégi Krisztina, a névadó partner Lounge Group médiaigazgatója, a zsűri tagja. A verseny mostani kiírásának a pandémiás helyzet ad külön aktualitást. Az idei év a nagy marketingügynökségeket is kihívások elé állította, a kisebb kommunikációs büdzséből gazdálkodó vállalkozásokat pedig különösen nehéz helyzetbe sodorta. A korábbiaktól eltérő kihívások megbízói és ügynökségi oldalon is felértékelik a kreatív megoldásokat az értékesítés támogatásában. Az MMSZ „Az Év Ügynökségét” és „Az Év Marketingaktív Vállalkozását” keresi a megmérettetésen, illetve „Az Év Marketing Nagykövete” különdíjat is odaítélik a legtöbb pályázatot benyújtó vállalkozásnak vagy ügynökségnek. Emellett minden, a szakmai zsűri által eredményesnek ítélt pályázó bekerül a Diamond List felsorolásba, valamint megkapja a Marketing Diamond elismerő védjegyét is.