Többek között a kormányzati közbeszerzések néhány állócsillagával is szerződött a Bata-Jakab Zsófia által vezetett cég, így az SBGK ügyvédi irodával, amelyről köztudott, hogy az Orbán-család házi jogászának is számító Bajkai István országgyűlési képviselő résztulajdonában van. A politikus-ügyvéd képviselte már Orbán Ráhelt és férjét, Tiborcz Istvánt, az irodája pedig milliárdos tételekben nyert közbeszerzéseket.
A kommunikációs feladatokra a Lounge Design Szolgáltató Kft. és New Land Media Kft. alkotta konzorciumot választották ki, amely a Rogán Antal-féle Miniszterelnöki Kabinetiroda megbízásából a kormányzati kampányok állandó lebonyolítója.
Mellettük a szakértők között felbukkan a korábban a Századvéggel együtt közbeszerzési pályázatokon induló Equinox Consulting, vagy a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) is. Ez utóbbi azért különös, mivel a Rogán Antal felügyelte MTÜ – amely szintén az Orbán-Tiborcz házaspár felségterületeként ismert - a tulajdonosa is a divatügynökségnek.
Azt ugyanakkor az állami divatcég nem árulta el az érdeklődésünkre, hogy melyik vállalkozástól mennyiért vásároltak szolgáltatást. Mint arról korábban beszámoltunk: a magyar divatélet tehetségeit menedzselő cégnél tavalyelőtt járulékokkal együtt 445 milliót költöttek el bérekre úgy, hogy 22-en dolgoznak az ügynökségnél. Emellett a cég 73 milliót költött tanácsadásra, míg szakértői szerződésekre 143 milliót. Az állami divatügynökség több milliárd forint közpénzből gazdálkodik, és egy villát is kaptak az Istenhegyi úton.
Az ügynökség lapunkhoz eljuttatott levele szerint „a piaci szereplők elemzését követően a szakma szabályait betartva", a megítélésük szerint legjobb piaci szereplőket hívták meg a versenyeztetési eljárásra, és az ajánlattevők által nyújtott ajánlatokat "a versenykiírásban szereplő paramétermátrix alapján kiértékelve" hirdettek eredményt.