marketing;

- A reklámokat is átalakította a járvány

A járványhelyzet utáni időszak üzleti és kommunikációszakmai lehetőségeit fókuszba helyező Marketing Summit Hungary, a marketing- és üzleti döntéshozók exkluzív csúcstalálkozója különleges, online tudásbázissal egészül ki.

Különleges eseményre gyűlnek össze a marketing és az üzleti élet legfontosabb hazai képviselői szeptember közepén.

A járványhelyzet utáni időszak üzleti és kommunikációszakmai lehetőségeit fókuszba helyező Marketing Summit Hungary, a marketing- és üzleti döntéshozók exkluzív csúcstalálkozója különleges, online tudásbázissal egészül ki. A Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group idén először hozta létre a konferencia online, videós felületét a Summit Playt. Mára minden üzleti és főként marketingtevékenység alapjává váltak a digitális megoldások, és az is jól látszik, hogy az elmúlt, pandémiás időszak minden korábbinál fontosabbá tette a szakmai tudásmegosztást. A Summit Play nemcsak egy exkluzív streaming felület, ahova a konferencia előadásai felkerülnek. A szervezők célja, hogy egy egyedülálló tudásbázist hozzanak létre, ahol számos, aktuális kérdéseket feszegető tartalom is megjelenik.

Az előadásokon kívül, interjúk, backstage-pillanatok, és a szakma legfontosabb szakértőit megszólaltató kerekasztal-beszélgetések készülnek. Különböző ágazatok kiemelkedő cégeinek kommunikációs vezetői vitatják meg saját szektoruk legfontosabb tanulságait és kihívásait. Hogyan éledt újjá a kreativitás a járvány okozta lefagyást követően? Kinek szólt a túlélésről, kinek a lehetőségekről ez az időszak? Fontosabb lett a társadalmi felelősség? Változtak az ügyféligények? – ilyen és hasonló kérdésekre is választ kaphatnak az érdeklődők. A kereskedelem, a gyógyszer- és egészségipar legfontosabb szereplői mellett a pénzügyi szektor és a közlekedés képviselői is jelen lesznek.

Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója Simon Krisztiánt, a Marketing és Média főszerkesztőjét kérdezte: „Sokak szerint semmi sem lesz már a régi. Számos olyan üzenetnek kell előtérbe kerülnie a marketingben, ami arra vonatkozik, hogyan vigyázzunk a Földünkre, legyünk környezettudatosak, éljünk és gazdálkodjunk fenntartható módon, a körforgásos gazdaság jegyében. A márkák számára nagy kihívást jelent majd mindez. Változnunk kell, hogy változtatni tudjunk. A megoldások már megvannak, csak meg kell valósítani őket” – mondta el a főszerkesztő.

A csúcsértékek továbbra is 25 Celsius-fok körül alakulnak, többfelé 30 fok közeli értékeket is mérhetnek.