TV2;reklám;Gattyán György;választás 2022;

- Felvillanó, fél másodperces reklámokkal operál Gattyán György pártja a kormányközeli TV2-n

Beleégetik agyunkba a választási jelszót. 

Nagyon rövid, nagyjából fél másodperc hosszúságú, felvillanó reklámokat közöl a TV2-n a Gattyán György-féle Megoldás Mozgalom, pontosabban a párt mögött álló Legnagyobb Vállalkozás Kft - írja a Telex egyik olvasójának jelzése alapján.

A csatornán futó reklámblokkokban ez úgy néz ki, hogy az egyik pillanatban még egy süteményreklámot látunk, vagy egy elektronikai cikkeket árusító bolt hirdetése fut, aztán hopp, már át is villant a képernyőn a bűvös „Digitalizáció!” felirat fehér betűkkel, piros háttér előtt.

A portál emlékeztetett, hogy idehaza akkor kezdett a szélesebb nyilvánosság is foglalkozni az ilyen reklámokkal, amikor az MVM Paksot felvillanó hirdetésekkel promotálta ugyancsak a TV2. 

Megkérdezték a Megoldás Mozgalom sajtóosztályát arról, hogy más tévécsatornákon is hirdetnek-e ezzel a módszerrel, vagy csak a TV2-n, de kérdéseikre a cikk megjelenéséig nem reagált a párt. A csatorna ugyanakkor azt közölte, számos kereskedelmi partnerük alkalmazza ezt a fajta megjelenési formát, nem csak Gattyánék mozgalma. Ugyancsak a hallgatást választotta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is, melynek feladata az ilyen hirdetések kivizsgálása, amennyiben panasz érkezik.


Noha az online erotikus szolgáltatásokból meggazdagodó milliárdos állítja, zéró kapcsolatuk van a NER-el, nemrég kiderült, hogy Orbán Viktorral koccintott és fotózkodott a párt alelnöke, a képviselőjelöltjei között pedig néhányan a miniszterelnök rajongói.

Magyarok vagyunk, nem hülyék.