Nem működik a MÁV-alkalmazásban és az internetes jegyértékesítési csatornákon (Elvira) a Simplepay fizetési rendszer, erről az OTP Bank tájékoztatta a vasúttársaságot – derült ki a Mávinform Facebook-oldalán délután hat óra előtt közzétett bejegyzésből.
Mint írták, jelenleg a pénztáraknál, a jegyautomáknál és a vonatok fedélzetén lehet jegyet váltani, a sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-Start megvizsgálja, és – többszöri vásárlások esetén – intézkedik az automatikus visszafizetésről 48-72 órán belül az online fizetés során használt bankszámlára.
Felhívták a figyelmet arra, amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és az utas a MÁV-Starttól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor az érintettnek másik jegyet kell venni a felsorolt helyszíneken.