„Nagy dolog, hogy újra személyesen lehettünk részesei a konferenciának. Egyfelől, mert utoljára 2019-ben lehettünk ilyen formában jelen, másfelől fontos, hogy a jelenlegi helyzetben számos tényező nehezíti a tervezést. Negatívan befolyásoló események kényszerű részeseivé váltunk. Ám a nehézségek lehetőségeket is teremtenek, ha tudjuk, merre akarunk haladni, így bizonytalanságban felértékelődik a társadalmi kommunikáció, a tudásmegosztás, a közös gondolkodás, a jó gyakorlatok egymással való megosztása. Idén a Digital-Media Hungary és a Lounge Group összefogásában azok számára is lehetőséget biztosítottunk a tudásmegosztásba való bekapcsolódásra, akik nem tudtak személyesen velünk tartani. A Lounge Group helyszíni mobilstúdiójából élőben közvetítettünk extra tartalmakat, izgalmas extra előadásokat” – nyilatkozta Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.
A live stream beszélgetések különböző szakmai és közéleti témákban zajlottak. A meghívott tíz vendég között köszönhettük többek között Gundel Takács Gábort, aki a hagyományos és az új típusú média találkozásáról beszélgetett Juhász Bálint műsorvezetővel. Hallhattunk még a közösségi média kulturális hatásairól, a jövő tartalomfogyasztójáról és a fintech cégek hatalomátvételéről is. Ezek a beszélgetések hamarosan bárki számára elérhetők lesznek a Lounge Group csatornáin.
„Az élőben streamelt tartalom mellett, ötletes program volt, hogy az érdeklődők reklámfilmeket narrálhattak újra a saját hangjukkal, így egy igazi szinkronélményben lehetett részük”
– tette hozzá Csermely Ákos, a konferencia producere.