A Kúria is helybenhagyta a Fővárosi Kormányhivatal döntését, a Ryanairnek be kell fizetnie a fogyasztóvédelmi jogsértés miatt kiszabott 200 millió forintos bírságot. E szerint a kormányhivatal feladata az, hogy mint fogyasztóvédelmi hatóság megvédje az utasokat, akikkel szemben tisztességtelen módon járt el a légitársaság – olvasható a Sára Botond főispán vezette Budapest Főváros Kormányhivatal péntek délután közzétett tájékoztatásában.
Mint megírtuk, az ügyben 2020 áprilisában indult eljárás, amely megállapította, hogy a fapados cég 2020. február 18-i Budapest-Gran Canaria járat késése kapcsán az ellátási és tájékoztatási kötelezettségét elmulasztotta, valamint tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg. 2023. áprilisában a bíróság másodfokon is visszautasította a légitársaság döntéssel szemben benyújtott keresetét
Újabb 200 milliós bírságot kell befizetnie a RyanairnekAz júniusban derült ki, hogy a Ryanair megússza azt a 300 millió forintos bírságot, amit azért kapott, mert egy az egyben az utasokra hárította az Orbán-kormány által a légitársaságokra kirótt extraprofitadót.
Eltörölték a Ryanair 300 millió forintos bírságát