mesterséges intelligencia;szállodaipar;Orbán Ráhel;Tiborcz István;BDPST Group;

Két Orbán Ráhel is előadást tartott a Brandfestivalon, bemutatva a jövőt, amely már itt is van

A miniszterelnök lánya a saját és férje szállodaipari bizniszének újabb budapesti belvárosi gyöngyszemét népszerűsítve ecsetelte a mesterséges intelligencia előnyeit. Szerinte a verseny fontos dolog.

EQ vs. AI – az érzelmi és mesterséges intelligencia viszonya az idegenforgalmi szektorban címmel  tartott előadással lépett fel csütörtökön Orbán Viktor kormányfő lánya a Brandfestival nevű kétnapos üzleti rendezvény első napján – írja a Telex. Orbán Ráhel, aki férjének, Tiborcz Istvánnak az elmúlt években sokat gyarapodott cégcsoportjához tartozó BDPST Koncept nevű társaságnak ügyvezetője, egyben kreatív igazgatója is, mindazoknak, akik 150 ezer forintért jegyet váltottak az Etele plázában tartott rendezvényre, fellebbentette a fátylat a sokakat érdeklő titokról: „Az AI nem a távoli jövő zenéje, hanem a jelen.”

Az állítást mi sem bizonyítja jobban, hogy a fenti állítást nem más mondta el a jelenlévőknek, mint az AI-generált Orbán Ráhel. – Az AI-Ráhel után a valódi Ráhel is színpadra lépett, aki meg is jegyezte a különbség felett átsiklóknak, hogy az előző, AI-generálta videó „nem egy szokványos” videó volt. Az igazi Orbán Ráhel már arról beszélt, hogy a polikrízisek (járványok, háborúk) korát éljük de – hangsúlyozta – a szállodaiparban a verseny továbbra is fontos. A miniszterelnök lánya félórás előadásában felvázolt egy AI segítségével szervezett utazást a szálláskereséstől a kijelentkezésig, bemutatva a mesterséges intelligenciára épülő jövőt.

A Telex cikke szerint  Orbán Ráhel különböző AI-szoftvereket sorolt fel, s elárulta a kedvencét, az, amelyik el tudja dönteni, hogy mikor melyik szobát kell kitakarítani a szállodában. – Most azért vagyok ilyen emelkedett hangulatban, mert lassan kinyitja kapuit ez a – kertekkel és zöldfűszerekkel teli – szálloda – mutatta cége ügyvezetőjeként a budapesti V. kerületi Dorottya utcában hamarosan megnyíló luxusszállót, a csekély, 35 ezer négyzetméteres  Hotel Dorotheát. Orbán Ráhel még ecsetelte, milyen jó üzleteket lehet kötni például még a Mészáros-csoporthoz tartozó cégekkel, viszont negatív ellenpéldaként hozott fel egy japán hotelt, ahol a robotok sokszor költségesebbek, mint a humán erőforrás.