Keddi jóslásunkkal nem vállaltunk kockázatot, de a mérték felülmúlta a várakozásunkat: két nap alatt megduplázta reklámköltéseit a Megafon - írja Facebook-bejegyzésében a Political Capital.
Az elemző intézet szerint február 10-e óta - azaz Novák Katalin és Varga Judit lemondása, valamint Magyar Péter színre lépése óta - összesen legkevesebb 20 430 000 forintot herdált el a propagandaközpont, és az összeg folyamatosan nő.
A poszt alapján a legtöbb pénzt Bohár Dániel audiovizuális környezetszennyezéseire költötték: 4 millió 950 ezer forintot. Nem sokkal maradt le tőle Szarvas Szilveszter, akinek a bejegyzéseire 4 millió 710 ezer forintot hajítottak ki az ablakon. Apáti Bence posztjaira 2 millió 850 ezret, Trombitás Kristóf sületlenségeire 2 millió 590 ezret, a Deák Dániel által felmondott jelszavakra 2 millió 30 ezer forintot herdáltak el. Déri Stefit másfél millióra, Korondy Tamást 1 millió 50 ezerre, Filep "A kopasz oszt" Dávidot pedig 750 ezer forintra találták érdemesnek a propagandaközpontnál a bejegyzés szerint.
Az adatokat Magyar Péter is kommentálta a Facebookon. Úgy fogalmazott: "két napja Havasi Berci még azzal szédítette az országot, hogy reménytelen helyzetben lévő kétségbeesett ember próbálkozásaival nem foglalkoznak. Azóta a propagandistáik két nap alatt elégettek 20 millió forintot a lejáratásomra és hecckampányba néhány levitézlett “zenészt” is bevontak. És ma elindult az újabb kör."