Vas Kata Blanka kétszeres olimpiai negyedik helyezett, korosztályos világbajnok kerekes pénteki közönségtalálkozóján jelentette be az MKSZ elnöke, Schneller Domonkos, hogy hirdetést adtak fel és várják a szponzorok jelentkezését. Példaként említette, hogy a friss világbajnok, Tadej Pogacar mezén szerepelt például az egyik legnagyobb magyar energiavállalat, a MOL emblémája, míg a magyarok ruháján egyelőre nem.
A MOL a G7 kérdésére korábban azt írta, hogy 2024 májusa óta tart az együttműködésük a szlovén kerékpárszövetséggel, ekkor lett a helyi leányvállalatuk a válogatott bronzfokozatú szponzora.
A hazai szövetség a hirdetésében kiemeli, amit kínálnak a szponzoroknak, az 12 szakágban száznál is több hazai verseny, milliós online- és százezres helyszíni nézettség és - ami álláshirdetés elmaradhatatlan kelléke -, dinamikusan fejlődő, motiváló csapat. A szövetség elnöke azt mondta, a pénzt elsősorban az utánpótlásra, 15 éven alattiakra, illetve versenyeztetésre, utaztatásra költenék.
A magyar bringasport óriási eredményeket ért el az elmúlt években, az egyik legdinamikusabban fejlődő sportág, ami a népszerűséget és a sikereket illeti. Ennek ellenére a szponzoráció évek óta megoldatlan probléma, holott a nemzetközi kerékpársport régóta úgy működik, mint a Forma-1 vagy a motorsportok, a szponzorok külföldön sorban állnak, hogy a több száz milliós nézettségű bringás versenyeken látható legyen a logójuk.