Bulvár;autó;Ford;

- Tudatos tanulmány

A Ford Milánóban mutatta be az S-MAX Vignale tanulmányautót. A vállalat már tervezi az S-MAX Vignale sorozatgyártását. Európában a kiválasztott márkakereskedésekben “Vignale Termek” épülnek; a vásárlókkal a külön erre kijelölt menedzserek tartják majd a kapcsolatot.

Az új Ford S-MAX Vignale a tavaly leleplezett Ford Mondeo Vignale tanulmányt követi, érzékletesen mutatva be a Ford Vignale program prémium dizájnelemeit, kézműves minőségű kidolgozását és exkluzív felszereltségét. Az új S-MAX Vignale gyönyörű kidolgozású és kiváló minőségű, 21 colos könnyűfém keréktárcsákat kapott, valamint drágakő-hatású díszeket, krómozott tükörházakat, hatszögletű Vignale hűtőrácsot és egyedi “Milano Grigio” fényezést. Az S-MAX tanulmány utasterében exkluzív ülések láthatók dombornyomású Vignale-emblémával és hatszögletű tűzéssel; a kiváló minőségű, lágy tapintású bőrkárpitot szövetmintázatú dombornyomással díszített alumínium betétek egészítik ki. A technológiai különlegességek közt szerepel az autó-autó kommunikáció, a tablet-dokkoló állomás a második üléssorban, valamint a vékony kialakítású ülések intelligens és rugalmas átrendezhetősége.

 

A világos külső tónus jól illik az utastér sötétebb színvilágához, amit a legújabb férfiruházati trendek ihlettek. A műszerfal bőrborítása egészen az üvegtetőig nyúlik, és a csomagtérben is ezt találjuk, méghozzá mindenütt egyetlen színben – ez a megoldás tágas, teremszerű benyomást kelt az utastérben. A kormánykerék mögött és az utasoldali műszerfalon végigfutó alumínium betét szövetmintázatú felületkidolgozása jól érzékelteti az utastér kézműves minőségű kidolgozását, nem beszélve a központi kijelző fölött látható, ecsettel festett betétről, amit alumínium Vignale felirat díszít. Az üléseket a Mondeo Vignale tanulmányból már ismert steppelés új változata díszíti. Az első és a hátsó-szélső ülések hatszögletű tűzéssel készülnek, mintegy keretbe foglalva a négyzetesen steppelt hátsó középső ülést és első kartámaszt. Az ülések középső részének tűzése vastag, sötétvörös fonallal készült, a szélek steppeléséhez pedig világosabb cérnát használtak.

„Valaki egyszer azt mondta, hogy álmodni annyi, mint tervezni. Ki hitte volna, hogy egy  ember álma, hogy segítsen másokon, olyan univerzális vonatkozási pont lesz, amely gyakorlatilag modern világunk minden lakosát érinti?” – e szavakkal kezdődik az a felhívás, amelyet a Nemzetközi Vöröskereszt indított el a szervezethez kötődő személyes történetek összegyűjtésére.