Lázár János;Origo;reklámadó;Hócipő;

2014-06-05 13:38:00

Kétharmaddal a kétharmad ellen

Portálja "kétharmados" elsötétítésével  tiltakozik a Hócipő szerkesztősége a reklámadó ellen és vállal szolidaritást az Origo munkatársaival.

„A parlamenti kétharmad a reklámadó belebegtetésével (és vélhető elfogadásával) ismét igyekszik ellehetetleníteni a tőle még független sajtót. (Mindenki nyugodjon meg, az őket ajnározók - ha most a látszat kedvéért tiltakoznak is - ismét bőven ki lesznek stafírozva állami hirdetésekkel.) A Hócipőben ugyan 2010 óta nem mer senki hirdetni (hiszen közismerten csak a kormány hívei lottóznak, csak ők vásárolnak benzint), ám a tiltakozáshoz mi is csatlakozunk, hiszen annak nyilvánvaló célja a teljes hazai média állami függésbe taszítása. Ám mi csak honlapunk kétharmadát sötétítjük el, nehogy elfeledjék, kiknek a hatalmi törekvéseit szolgálná ez az intézkedés” – olvasható fekete háttérrel a Hócipő oldalán.

A szatirikus lap egyúttal gratulál Lázár Jánosnak a Deutsche Telekommal kötött 300 milliárdos üzlethez, ami  „bizonyára semmilyen összefüggésben nincs a Telekom tulajdonában álló Origónál történt vezetőváltáshoz.”