A maradványérték-számítás terén iránymutató Eurotax; a piacvezető francia L’Argus, illetve az elismert olasz Quattroruote kiadványok; valamint a német DAT szakértői által, Ausztriában, Franciaországban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban elvégzett elemzések arra engednek következtetni, hogy az új modell lenyűgözően fogja tartani értékét.
Az új generációs i20 Ausztriában jobb befektetésnek ígérkezik, mint legfontosabb vetélytársai. Az Eurotax előrejelzései szerint az 1,25 literes benzinmotorral szerelt változat három év és 45 000 kilométer után eredeti árának 49 százalékát éri majd, felülmúlva az olyan, nagy jelentőségű kategóriatársakat, mint a Renault Clio (43%), a Peugeot 208 (41%), a Citroën C3 (40%) vagy az Opel Corsa (39%).
A Quattroruote előrejelzései szerint az olasz piacon, ahol a gazdasági válság miatt általában jóval alacsonyabb értéktartással kell számolnunk, az új generációs i20 szintén felülmúlja vetélytársait. A maga 40 százalékos maradványértékével olyan ellenfeleket győz le, mint a Volkswagen Polo (39%), a Peugeot 208 (37%), a Toyota Yaris (35%) vagy a Citroën C3 (32%).
A franciaországi, németországi és spanyolországi eredmények szintén kedvezőek az új generációs i20 számára. A L’Argus előrejelzései szerint a modell eredeti árának 46 százalékát éri majd, épp csak lemaradva a hazai gyártású Renault Clio (47%) mögött, de megelőzve a Toyota Yarist, a Peugeot 208-at és az Opel Corsát.
A DAT számításai szerint az új generációs i20 Németországban eredeti árának 49 százalékát fogja érni; ennél egyedül az új Škoda Fabia (50%) nyújt többet. Az Opel Corsa, a Ford Fiesta és a Fiat Punto mind elmaradnak az új Hyundai mögött. A spanyolországi Eurotax szintén pozitív jövőt jósol az új generációs i20-nak (45%), rögtön a Peugeot 208 (46%) mögött, de megelőzve a Ford Fiestát, a Seat Ibizát és az Opel Corsát.
„Európa legjobb használtpiaci szakértői mind elismerték az új generációs i20 erősségeit, és igen versenyképes értéktartást jósoltak a modellnek, amely minőségével, helykínálatával, formatervével és teljes tulajdonlási költségével a magán- és flottavásárlók számára egyaránt rendkívül vonzó ajánlatnak számít. A Hyundai ötéves, kilométer-korlátozás nélküli garanciája pedig igazán ellenállhatatlanná teszi a típust.” – mondta Adrian Porter, a Hyundai Motor Europe flottatevékenységekért és használtautó-értékesítésért felelős igazgatója.
A Hyundai Motor egyedülálló garanciális csomagja ötéves, kilométer-korlátozás nélküli gyártói garanciát, öt éven át érvényes asszisztencia szolgáltatást, valamint öt éven át igénybe vehető átvizsgálást foglal magában. Az Európában tervezett, fejlesztett és gyártott, új generációs i20 már a régió minden piacán, így Magyarországon is kapható.