Publicisztika;reklám;Fidesz-frakció;közlemény;

2016-02-17 16:55:00

A Fidesz-frakció működik

A Népszava mai számának első oldalán fizetett hirdetés jelent meg. Körmendi Stefan, (az europakraft GmbH ügyvezetője) adta fel, amit névvel vállalt. A hirdetés szövege szerint a "Magyarország jobban teljesít, a magyar reformok működnek!" kormányhirdetés véleménye szerint "hamis információterjesztés, szándékos félrevezetés és népmanipuláció", ami bűncselekmény.

Hirdetés ekkora visszhangot még nem váltott ki, a vezető internetes portálok is ismertették az újszerű véleménynyilvánítást. De megtette ezt a Fidesz frakciója is, emígyen.

A magyar reformok működnek – ezt külföldön is elismerik, legutóbb az IMF és az Európai Bizottság ismerte el a magyar emberek teljesítményét. Miközben Magyarországot hat éve Görögországgal együtt még csődközeli országként tartották számon, ma tartós a gazdasági növekedés, csökken az államadósság, stabil a költségvetés, 26 éve nem volt annyi embernek munkája, mint ma. Nemcsak az ország, hanem a családok pénzügyi helyzete is erősödött, a kormány adócsökkentést, béremeléseket és otthonteremtési programot tud végrehajtani. Mindemellett Magyarországon véleményszabadság van: a kormány szabadon tájékoztathatja a lakosságot az aktuális intézkedésekről, és unatkozó milliomosok pedig szabadon vásárolhatnak pénzért hirdetéseket és szabadon jelentethetnek meg „blődségeket” a baloldali lapokban. A magyar reformok működnek, még ha valaki fizetett hirdetésben mást is állít - reagált közleményében a Fidesz-frakció sajtóosztálya.

A sajtóosztály közleményével egy időben az alábbi kérdéseket kaptuk a Magyar Idők munkatársától: mennyit fizetett a hirdető ezért a megjelenésért?; ki ellenőrzi a lapban megjelenő hirdetések tartalmának valódiságát?; a válaszokra ma délután 4 óráig lenne szükségem!

A Népszava közleménye

Szomorú, hogy a Fidesz, a maga hatalmas sajtószabadságában, már az ötvenes évek stílusánál tart. Unatkozó milliomos passziójaként írja le a szerdai számunkban megjelent, az orbáni reformokat bíráló hirdetést. Akkor, amikor a hatalom éppen egy iskolaigazgatót vegzál a véleménye miatt, tudjuk mit jelenthet, ha a Fidesz egy magánembert unatkozó milliomosként ír le. Egy olyan embert, aki a saját pénzén vásárol hirdetési felületet, nem úgy, mint a kormányzat, amely, valamennyiünk pénzét szórja, hogy baráti, vagy inkább szolgai médiájában hirdesse a saját blődségeit.