Szerintem;Hirdetések;hit;reklámok;

2017-03-10 07:32:00

Amikor a hit hat

Nem tudom, ki hogy van vele, én még ha tucatszor láttam is, csak ámulok-bámulok, amikor a tévében korombeli nők és férfiak elmondják, és be is mutatják, hogy milyen csodálatos mozgásszervi változásokat tapasztaltak magukon ilyen-olyan szer bekapása, vagy bizonyos kencefice használata után. Törjön rám a rezsiharctéri izgalom, ha hazudok, de már ezeknek a szuggesztív hatású hirdetéseknek a láttán érzem is a sajgó ízületeimben a kedvező hatást, noha semmit be nem kaptam, magamra semmit nem kentem. Lehetséges ez? Bizony lehetséges. Aki hisz, annak minden lehetséges. S hogy a példám nem elszigetelt jelenség, nem egyedi eset, gondoljanak csak arra a reklámra, amelyben elég, ha a megfázás elleni szer dobozát egymáshoz dobálják a makacs köhögéstől szenvedők, és hipp-hopp, máris kutya bajuk. Így megy ez mifelénk.