A 67-es gyorsforgalmivá fejlesztését a kétezres évek eleje óta minden kormány, s így minden helyi országgyűlési képviselő megígérte párthovatartozástól függetlenül, az út a választási kampányok közkedvelt témájának számított. Legutóbb 2015 októberében – a Modern Városok Program kaposvári szerződésének aláírásakor – Orbán Viktor miniszterelnök 2019-re ígérte a négysávos gyorsúttá fejlesztett 67-es átadását. Ehhez képest a Magyar Közlöny idei 146. számában megjelent: a kormány módosította a rövid- és középtávú közút-fejlesztésekhez kapcsolódó korábbi határozatait, s több útépítés, köztük a 67-es befejezése is eltolódott. A gyorsforgalmi Kaposfüred és Látrány közötti szakasza ugyan 2019. harmadik negyedévére elkészül, a Kaposfüredet elkerülő út bővítése viszont csak 2020 tavaszára-nyarára, a Látránytól az M7-es autópályáig tartó szakasz pedig csak 2021 őszére épül meg.
A fideszes kaposvári polgármester Szita Károly tíz évvel ezelőtt még úgy fordult a térségben élőkhöz: „létfontosságú, hogy gyorsforgalmi út kösse össze az M7-essel Kaposvárt, az út megépülte kiemelten fontos a város gazdasága és a térség jövője, tehát az itt élők szempontjából. Kérem ezért az országgyűlési képviselőket, hogy ne hagyják cserben Kaposvárt! Ne hagyják magukra a kaposváriakat” – fogalmazott akkor. Szita azt kezdeményezte, politikai hovatartozás nélkül fogjon össze mindenki az ügy érdekében. Úgy tűnik azonban, az Orbán-kormányt ez sem hatotta meg.