közpénz;MTVA;Mészáros Lőrinc;2rule;

- Ingyen reklámozza a közmédia Mészáros Lőrinc 2rule-ját

Az évi 80 milliárd forint közpénzből működő szervezet és a varázslatosan népszerű sportmárkája bartermegállapodást kötött.

Nem kell pénzt fizetnie azért a Mészáros Lőrinc sportmárkájaként ismert 2rule-t forgalmazó cégnek, hogy megjelenjenek hirdetései az állami médiában, derült ki az MTVA és a 2rule-t forgalmazó Magyar Sportmárka Zrt. közötti szerződésben, amelyet – közérdekű adatigénylése nyomán – a 24.hu megkapott. 

A cégek úgy egyeztek meg, hogy az MTVA 

  • a műsorok elején vagy végén 5 másodperces támogatói spotokat,

  • klasszikus reklámokat,

  • termékelhelyezést,

  • online PR-cikkeket garantál.

A Magyar Sportmárka Zrt. cserébe

  • bérbe ad 2rule-termékeket az MTVA-nak,

  • megjeleníti az M4 logóját 2rule-termékein,

  • nyereményjátékokhoz ad termékeket,

  • továbbá 15-20 százalékos kedvezményt garantál a 2rule-termékekre (futball-, kosárlabdamezekre, futóruházatra, prémiumkategóriás sportruházatra, utcai és sportcipőkre) az MTVA dolgozói számára.

Mészáros Lőrinc sportmárkája máris nagy karriert futott be. Noha a cégnek webshopja és boltja még nincs, az NBI-es csapatok közül a Felcsút, a Haladás és a Diósgyőr is a márkát választotta, sőt immár több NB2-es együttes is csatlakozott a körhöz, miként a Vasas, amelyik összes szakosztályára érvényes megállapodást kötött.

Ne legyen igaz a hír – regált az eseményekre Facebook-oldalán Bencsik Gábor. Szerinte a gendertudományok képviselőivel érdemes vitatkozni, de nem szabad megszüntetni a képzési területet.