FTC;Telekom;

2018-09-06 16:37:35

FTC: új megállapodás a Telekommal, több csapatnév megváltozik

A Ferencvárosi Torna Club és a Magyar Telekom csütörtökön újabb, négy évre szóló megállapodást írt alá, a szorosabb kapcsolat azonban nem jelenti azt, hogy a Ferencváros élvonalbeli futballcsapata – a MOL Vidi FC példájára – szponzornéven folytatná a továbbiakban.

A Groupama Arénában Kubatov Gábor klubelnök és a Telekom-vezérigazgató, Rékasi Tibor (aki érdeklődésünkre beszélt a Spíler 2 helyzetéről is) által szentesített szerződés értelmében a telekommunikációs vállalat már nemcsak a férfi, hanem a női labdarúgást, valamint a vízilabda, jégkorong és férfi torna szakosztályokat is támogatja – a férfi labdarúgást leszámítva névadó szponzorként. A Telekom a szponzoráció keretein belül az FTC Aktív Szurkolók Programját is segíti, ezen kívül pedig számos digitális megoldással – mint például 360°-os tartalmak a pályáról vagy az E-szurkolói program – teszi még izgalmasabbá a szurkolói élményt.

Mivel Kubatov Gábor az idényt felvezető júliusi szurkolói ankéton arról beszélt, hogy komoly tárgyalásokat folytatnak egy „legalább akkora, ha nem nagyobb” szponzorral, mint a székesfehérvári együttes mögé egyre komolyabban beálló MOL, a Népszava arról kérdezte a Fidesz pártigazgatóját, hogy a folytatódó és kibővülő FTC-Telekom partnerségre gondolt-e korábban.

„Sok megállapodás van még előttünk, de amit csütörtökön kötöttünk, az egy nagyon komoly szponzoráció, Magyarország talán egyik legnagyobb szponzorációjáról beszélhetünk. Van még 2-3 szponzor, akikkel folyamatos tárgyalásban állunk, tehát idővel lehet a Telekom mellett egy MOL-hoz hasonló újabb támogatónk is” - reagált Kubatov.