tender;visszavonás;útépítések;Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.;

Képünk illusztráció

- Elkezdődött, útépítési tendereket vont vissza a NIF

Köztük van az M1-es autópálya háromsávosítására vonatkozó pályázat is.

Útépítési tenderek visszavonását tette közzé az uniós közbeszerzési értesítőben az ajánlatkérő NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. - írja a Napi.hu.

Mint írják, visszavonták a szamossályi új Szamos-híd előkészítését, amely gyakorlatilag a tervezést jelenti. A híd 12 méter széles és 345 méter hosszú, a rávezető út pedig 7,8 kilométer hosszú és 2x1 forgalmi sávos lett volna.

Visszavonták továbbá az M1-es autópályának az M0 és Bicske-Nyugat csomópont közötti 2x3 sávra, 23 kilométer hosszúságban való bővítését.

Az autóutak közül nem épül meg az M76-os autóút Fenékpuszta és Zalaegerszeg közötti szakasza. Ez két részből állt, az első a Fenékpuszta-Sármellék közötti 11 kilométeres, míg második a Sármellék-Zalaegerszeg keleti csomópont közötti 23,8 kilométer hosszú szakasz.

Ehhez kapcsolódik a keszthelyi 2x2 sávos főúti bekötés 2,8 kilométer hosszban, valamint a 71-es számú főút felújítása 5,2 kilométer hosszúságban, továbbá a Balatoni Bringakör keszthelyi szakaszán a kerékpárforgalmi létesítmények fejlesztése.

A NIF visszavonta a Balatoni Bringakör Tihany-Balatonalmádi közötti szakaszának építésére kiírt közbeszerzést is. A kerékpárút Tihany, Balatonfüred, Csopak, Paloznak, Alsóörs, Balatonalmádi közigazgatási területét érinti, a tervezett hosszúsága 5,1 kilométer.

Egészen elképesztő drágulást látni, a margarin ára egyetlen hónap alatt csaknem 13 százalékkal nőtt.