P. L.;
bor;marketing;kormánybiztos;
2022-07-12 12:03:00
A 2023–2026-os időszakra szóló Nemzeti Bormarketing Stratégiát dolgozza ki.
Nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztossá avanzsált a korábbi műsorvezető, Rókusfalvy Pál, a Magyar Közlönyben megjelent kormányhatározat szerint "a közösségi bormarketing és a magyar bor népszerűsítésére irányuló kommunikációval összefüggő feladatok koordinálása" a feladata július elsejétől, s hogy kidolgozza, a 2023–2026-os időszakra szóló Nemzeti Bormarketing Stratégiát, egyben előkészítse annak végrehajtását.
A határozat részleteiben is meghatározza a feladatköröket, ezek a következők:
Rókusfalvy Pálnak munkája során Nagy István agrárminiszterrel és Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel kell együttműködnie, valamint a Magyar Turisztikai Ügynökséggel, az Agrármarketing Centrummal és a Nemzeti Befektetési Ügynökséggel.