A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám, 4,7 milliós megtekintéssel. Emellett a #stabiloszinesszavak challenge csaknem 900 ezer embert ért el, és 600 videót töltöttek fel a felhasználók.
A VALMAR duó és a STABILO október közepén hívta játékra a tiktokereket, akiknek az volt a feladatuk, hogy kedvenc színeik kiválasztása után új, kreatív megnevezést adjanak a színeknek, vagy akár egy rapszöveget is írhattak arról a Színvak című szám zenei alapjára felmondva. A verseny nemrégiben lezárult, a zsűri és az énekesek által kiválasztott nyertesek találkozhattak Marics Petivel.
„A fiatalok ingerküszöbét egyre nehezebb feladat átütni, főleg, ha azt digitális platformokon szeretnénk elérni. Ők sokkal jobban tudják, melyek az aktuálisan menő trendek, melyik applikáció az, amelyik éppen tarol az ő korosztályukban. Emiatt tölt el nagy örömmel, hogy a STABILO-val és a VALMAR-ral közösen egy olyan aktivitást hoztunk létre, amellyel pár nap alatt több millió emberhez tudtunk szólni” – mondta el Hidvégi Krisztina, a kampányt lebonyolító Lounge Group médiaigazgatója.