Reggel még imázsfilmet tett róla közzé, hétfő délutánra azonban meghibásodott a Magyar Államvasutak (MÁV) által bérelt Siemens-mozdony - derül ki a hvg.hu cikkéből.
Amikor a vonat a nap folyamán megtett 529 kilométert, s 13:26-kor befutott Kőbánya-Kispestre, akkor 35 percet vesztegelt az állomáson, s csak negyven perc késéssel tudott visszaindulni a Nyugati pályaudvarra.
Üzent az osztrák vasút, csak szerdától vág le magyar vonatokat a nyugat-európai hálózatrólAz állami vasúttársaság közlése szerint a Tokaj IC-n ajtóvezérlési hiba lépett fel, azonban a helyszínen elhárították a hibát, így tovább tudta folytatni útját. A portál emlékeztetett, hogy továbbra sem kaptak választ arra, hogy mennyibe kerül a 15 használt mozdony bérlése, amelyekre t szeptember 28-án írták alá a szerződést. A MÁV azonban akkor azt közölte, hogy kiváló a húsz éves átlagéletkorú mozdonyok műszaki állapota.
A portál információi szerint a bérleti szerződés valójában egy lízingkonstrukció a 10 éves futamidő után az opciós lehetőség lehívásával megvásárolhatók. Akkor harminc évesek lesznek, amely még is így fiatalabb, mint a jelenleg negyven éves átlagkorral rendelkező V43-as mozdonyok.
Egy út, hat le- és felszállás – Nem csak a nemzetközi járatokkal, a belföldiekkel sem sikerült összehangolnia a MÁV-nak a nagy biatorbágyi pályafelújítást