Én vonattal nyáron jártam legutóbb, a gyerekem minden héten többször is jár. Eléggé tisztában vagyok azzal, hogy milyen állapotok vannak az autóbuszokon és a vasúti járműveken is - jelentette ki az építési és közlekedési miniszter az RTL híradónak nyilatkozva.
Lázár János azt mondta, Magyarországon a kötöttpályás közlekedést a budapesti agglomerációban használják a legtöbben. Az ő életüket szeretnénk azzal megkönnyíteni, hogy minden HÉV-vonalat felújítunk, megfelelő mennyiségű HÉV-járművet vásárolunk és rendelünk meg, és a budapesti elővárosi közlekedésben, mint általában a vidéki nagyvárosok előtereiben vagy elővárosaiban, kötöttpályás agglomerációs hálózatot fogunk erősíteni - magyarázta.
Mostanában a lehulló falevelek miatt késnek közel egy órát a vonatokMost síntörés okozott káoszt a MÁV menetrendjébenA tárcavezető közlése szerint két hete tárgyalta meg a kormány a magyar vasút jövőjével kapcsolatos 10 éves fejlesztési tervet, aminek ez az egyik nagyon lényeges pontja. Kitért arra is, hogy a lakosság „tiszteletreméltóan tűrőképes”, ezért is javasolta azt, hogy olcsó legyen a jegy. Úgy ítélte meg, hogy a legnagyobb zöldpolitikai fordulat történt az ország- és vármegyebérletek bevezetésekor amelyet hárommillióan vásároltak meg. Ez azt jelenti, hogy mind a tömegközlekedésre, mind az olcsó jegyre igény van - vonta le a konzekvenciát Lázár János.
Százmilliókat veszít a MÁV a kedvezményes bérletek miatt