befektetés;Playboy;Gattyán György; NER;százmilliárd;Megoldás Mozgalom;

- 112 milliárd forintos üzlet: Gattyán György bevásárolta magát az amerikai Playboyba

A cél olyan prémium online szórakoztatás nyújtása világszerte, amely által a Playboy márka globálisan növelhető. 

Gattyán György bevásárolta magát az amerikai Playboyba, 15 év alatt csaknem 112 milliárd forintnak megfelelő dollárt fektet világ egyik legrégebbi, legikonikusabb erotikus életmód, „nyuszis” magazinjába, amelyet Hugh Hefner alapított 68 évvel ezelőtt – írja a Blikk. A lap szerint a magyar üzletember befektetésének köszönhetően új lendületet kaphat a több mint 68 éves, világhírű nyuszis magazin, amelynek papíralapú kiadása, amely évekig nálunk is kapható volt, négy éve megszűnt.

– Miután Magyarország egyik legvagyonosabb embere kisebbségi tulajdonrészt szerzett a Playboyban, a cél, hogy olyan prémium online szórakoztatást nyújtsanak világszerte, amely által a Playboy márka globálisan növelhető. A korábbi havi lapokat ugyanis felváltották az online platformok, a cég ma már egyebek mellett Playboy TV-t, klubokat, üzleteket is üzemeltet. Jelenleg több mint 180 országban van jelen, nyolcvanmillió olvasóval, követővel rendelkezik. 

Az Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdefelügyeleténél nyilvánosságra hozott információk szerint Gattyán luxemburgi cégén, a Byborgon keresztül fektet majd be a Playboyba, illetve önállóan üzemelteti annak online termékeit és szolgáltatásait.

A „szerelem” nem újkeletű, de láthatóan lángol.