MÁV;mozdony;kisiklás;Ütköző;Budapest-Belgrád vasút;

Képünk illusztráció.

Ütközőbakkal együtt tolatott, kisiklott egy mozdony a Budapest-Belgrád vasútvonalon

A MÁV szerint nincs nagy gond, mert az úgynevezett csonkavágányon végzett tolatásnál a jármű nem dőlt meg, és személyi sérülés sem történt.

Kisiklott egy dízelmozdony a Budapest–Belgrád-vasútvonal szabadszállási szakaszán – írja saját értesülése alapján a Telex. A balesetet, amelyről úgy tudják, hogy az M40-es sorozatú mozdony leszaladt a sínről, és négy tengelyéből csak egy maradt a pályán, a MÁV megerősítette.

– A forgalomnak még át nem adott Budapest-Belgrád vonalon, Szabadszállás állomásnál vasútüzemi területen, úgynevezett sötétüzemi méréskor az egyik mozdony szabad jelzés mellett csonkavágányra [azaz olyan vágányra, aminek egyik végét ütközőbak zárja le] kezdte meg a tolatást. A jármű nem dőlt meg, személyi sérülés nem történt, a mozdony vágányra való visszahúzását pedig a kollégák hamarosan elvégzik – írta a vasúttársaság a portál kérdésére.

A cikk ugyanakkor emlékeztetett, hogy a szabadszállási vonal a 800 milliárd forintból készülő Budapest–Belgrád-vasútvonal része. A vonalon nagyjából 300 kilométernyi új vágányt fektetnek le, és a projektről Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter a tavalyi, Mészáros Lőrinccel közös gépbemutató eseményén azt mondta, hogy ez „Magyarország történetének legnagyobb kötöttpályás fejlesztése”.

Láttunk már példát a történelemben a korlátlan bevándorlás következményeire, akár a zsidók tekintetében a XIX. században – fogalmazott Vékony Csongor. Ő volt az, aki nemrég azért lépett ki a Mi Hazánkból, mert a párt nem támogatja a határrevíziót.