GVH;Szijjártó Péter;reklám;Adidas;véleményvezérek;

2020-07-15 12:23:21

Szijjártó egy retro Adidas-cipőben keresi fel a Türk Tanács országait

A külügyminiszter kettő az egyben megoldással a Wizz Airt is reklámozta kicsit.

Ferihegyről jelentkezett be szerda reggel Szijjártó Péter, és új Facebook-videóban tette közzé hogy a következő három napban végiglátogatja a Türk Tanács országait.

A külügyminiszter először Kirgizisztánba látogat, hogy a világjárvánnyal kapcsolatos védekezésről és együttműködésről tárgyaljon – ettől nyilván nem függetlenül, a kormány húsz lélegeztetőgépet ajándékozott az adományokat kérő kirgiz köztársaságnak - Üzbegisztánban a magyar vállalatok helyi lehetőségeiről, Azerbajdzsánban pedig gázügyletekről tárgyalna.

 A politikus közismerten a márka nagy rajongójának számít, annyira, hogy Veronika Szkvortszova egészségügyi-miniszter is Igor Akinfejev, az orosz labdarúgó-válogatott kapus dedikált Adidas-mezével lepte meg őt a születésnapján.  

Más a helyzet azonban, amikor Szijjjártó kedvenc márkájának logóját saját Facebook-oldalán mutogatja – miközben a kormánnyal üzletelő Wizz Air-t is népszerűsíti. .Szijjártó ugyanis közszereplő: Facebook-oldalát 101ezren kedvelik és közel 150 ezren követik, a politikus beleesik abba a kategóriába, amit a Gazdasági Versenyhivatal véleményvezérként, influenszerként tart számon. Magyarán, a hirdetést akkor is fel kellett volna tüntetnie az oldalon, ha azért semmilyen anyagi vagy tárgyi ellenszolgáltatást nem kap.

Mint arról beszámoltunk, a Szijjártó korábban egy balatoni pizzériát népszerűsített saját Facebook-oldalán. Vadai Ágens DK-s képviselőnő kérdésére később azt mondta, hogy az éttermes fotóért nem fizettek neki.