RTL;nézettség;miniszterelnök-jelölti vita;

816 ezren nézték az ellenzéki miniszterelnök-jelöltek szerda esti vitáját

A futball Európa-bajnokság óta nem volt ilyen nézett műsor a tévécsatornákon hétköznap este.

Kiemelkedő nézettséget hozott a második miniszterelnök-jelölti vita az RTL Klubnak szerdán, a másfél órás, élő műsor a 18-49 évesek körében 17,2 százalékos közönségarányt ért el, ez a teljes lakosságban 816 ezer főt jelentett. Összehasonlításként: szeptember 24-én az első vita 16,4 százalékos közönségaránnyal futott, így a szerda esti vitaműsor nézőszámban 25 százalékos növekedést jelentett a fő célcsoportban, míg a teljes lakosságban 22 százalékkal többen nézték a tegnap esti vitát a két héttel ezelőttihez képest

- közölte szerdán az RTL Klub.

Mint írták, a vitaműsor saját idősávja legnézettebb műsora volt a 18-49 évesek körében és a teljes lakosságban is, emellett utóbbi célcsoportban július közepe óta ez lett a legnézettebb műsorszám a hétköznap estékben.

A néző összetétel nagyjából úgy alakult, mint az első vitán: most is inkább a budapestiek, a vidéki nagyvárosi, magasabb iskolai végzettséggel rendelkező nézőket érdekelte leginkább az összecsapás. A második vita nézői között a legnagyobb növekedés az első fordulóhoz képest a fiatalokon  illetve a kisvárosi és falusi célcsoporton volt. Az RTL szerint a futball Európa-bajnokság óta nem volt ilyen nézett műsor a tévécsatornákon hétköznap este.

Arról, hogy milyen kérdésekben volt szikrázó párbaj, illetve egyetértés a felek között, arról lapunk is folyamatosan, részletesen beszámolt, melyről ide kattintva olvashat. 

  

(A Telex nyomán.)