- közölte szerdán az RTL Klub.
Mint írták, a vitaműsor saját idősávja legnézettebb műsora volt a 18-49 évesek körében és a teljes lakosságban is, emellett utóbbi célcsoportban július közepe óta ez lett a legnézettebb műsorszám a hétköznap estékben.
A néző összetétel nagyjából úgy alakult, mint az első vitán: most is inkább a budapestiek, a vidéki nagyvárosi, magasabb iskolai végzettséggel rendelkező nézőket érdekelte leginkább az összecsapás. A második vita nézői között a legnagyobb növekedés az első fordulóhoz képest a fiatalokon illetve a kisvárosi és falusi célcsoporton volt. Az RTL szerint a futball Európa-bajnokság óta nem volt ilyen nézett műsor a tévécsatornákon hétköznap este.
Arról, hogy milyen kérdésekben volt szikrázó párbaj, illetve egyetértés a felek között, arról lapunk is folyamatosan, részletesen beszámolt, melyről ide kattintva olvashat.