A fiatal, népszerű rapper, Lil Frakk (Babaitisz Jorgosz) készségesen bevezeti a tájékozatlanabb olvasókat a könnyűzenét jelenleg alighanem uraló műfaj világába. Kiderül, hogyan indult az egész a diszkókból, ahol ritmikus szövegekkel tüzelték a vendégeket. Körvonalazódik, mi a hiphop zene, a trap, milyen formai elem a flow. És a furcsán hangzó, vicces „művésznév” eredetére is fény derül: a Frakkon talán nem is kell sokat gondolkozni (Frakk, a macskák réme), a Lil pedig, amelyet sok előadó használ a nevében, a „little” (kicsi) kiejtéséből jön. Babaitisz Jorgoszt is a ritmikus szavalás lehetősége terelte a rap felé. Kamaszkorában még discmanről hallgatta, hogy édesanyját ne rémítsék meg az elhangzó trágárságok.
Lil Frakk úgy véli, a rapet ugyanaz a fiatalos lázadás mozgatja, mint egykor a rockzenét, csak az iránya most inkább parttalan: mindennek nekimenni. Nincsenek szabályok, a szöveget sem lehet mindig érteni. A lényeg az alternatíva keresése. Ami akár erős nihilizmusba is átcsaphat, ugyanakkor a műfajt erős irónia is jellemzi. A kemény állításokat, szitkokat nem kell mindig komolyan venni, mint ahogy a traphez sem párosul már kábítószeres trap-ház.
Részlet a videóinterjúból.
Ezzel együtt a közéletiség sem áll feltétlenül távol a rap művelőitől. Jó példa erre Krúbi több szövege. Lil Frakk pedig elmondhatja magáról, hogy aktív résztvevője volt az SZFE-n, ahol televíziós műsorkészítést tanult, a legendás egyetemfoglalásnak. Azokban a napokban élhette át, milyen az igazi demokrácia. Diplomáját végül egy másik, meg nem nevezhető intézményben szerezte meg. YouTube-csatornákon foglalkozik is műsorkészítéssel, saját programja a Sávlekötő. Élvezi a kihívásokat, a több területre nyúló aktivitást, a TikTokon azonban még nem tudta megtalálni a saját hangját.