Lázár János;Navracsics Tibor;Facebook;reklámköltések;

Még Orbán Viktor facebookos költését is felülmúlta az az összeg, amit a Lázár Jánoshoz köthető lap Navracsics ekézésére fordított

Azt róják fel a közigazgatási és területfejlesztési miniszternek, hogy „túl jóban” van Márki-Zay Péterrel. 

Az elmúlt hét napban a negyedik legnagyobb magyar közéleti hirdető a Lázár Jánoshoz köthető hódmezővásárhelyi Promenad24 volt a Facebookon - derül ki a Telex összesítéséből.

A portál számításai szerint a február 24-e óta eltelt időszakban 2,2-2,5 millió forintot költöttek olyan tartalmak promotálására, amik a közigazgatási és területfejlesztési miniszter lejáratását célozzák. A Navracsics Tibort támadó cikkek hirdetésére többet költöttek, mint Orbán Viktor, vagy egy-egy ismertebb megafonos beszélő fej posztjaira.  

Az ügy előzményeiről korábban mi is hírt adtunk.

A hódmezővásárhelyi lap nemrégiben azzal támadta be Navracsics Tibort, hogy túlságosan baráti kapcsolatot ápol Márki-Zay Péterrel. Az egyik ilyen írást - ami A buzizó polgármester és az „európai fideszes” meleg kézfogásai címet kapta - több célcsoportnak is meghirdették. De még két másik cikkben is éles hangon támadták a közigazgatási és területfejlesztési minisztert. Ezek tartalma szerint Navracsics elárulta a kormányt és felrúgta a nemzeti minimumot azzal, hogy az elmúlt hetekben többször is kezet fogott Márki-Zay Péterrel.

„Ha egy futballista az ellenféllel játszik össze, és látványosan saját kapujára támad, az bizony nem velünk van – jobban teszi, ha mezt cserél, vagy a partvonalon kívülre vonul” – üzente Navracsicsnak, de arra is emlékeztette a hódmezővásárhelyi polgármesterrel „bratyizó” minisztert, hogy „nem piszkítunk abba a tányérba, ahonnan eszünk”, és a Fidesz támogatói nem értékelik, ha valaki az ördöggel is képes cimborálni.