Elég küzdelmesre sikerült az év első munkanapja a MÁV-nál. A Mávinformon csak úgy záporoztak a Facebook-bejegyzések a reggeli órák eseményeiről, ezeket a 444 szedte egy csokorba elsőként.
A következő fennakadásokról lehetett beszámolni:
a Füzesabonyból 4:59-kor Miskolcra induló személyvonat járműhiba miatt kimaradt,
a Sárbogárdról 5:56-kor Budapestre induló G40-es járat műszaki ok miatt csak Pusztaszabolcsig közlekedett,
a Dombóvárról 6:13-kor Bajára induló személyvonat járműhiba miatt kimaradt, pótlóbuszt indítottak helyette,
a Vácról 6:57-kor Budapestre induló G71-es vonat ajtóhiba miatt megállt Csörögön, így átmenetileg pótlóbuszokat kellett a veresegyházi vonalra beállítani,
elromlott a biztosítóberendezés az esztergomi vonalon, így a Z72-es vonatok Esztergom helyett csak Piliscsabáig közlekedtek, a maradék szakaszra pótlóbuszokat állítottak be,
a Kőbánya-Kispestről 8:27-kor Székesfehérvárra induló G43-as vonat járműhiba miatt csak Kelenföldig közlekedett,
a Budapestről 8:30-kor Veszprémbe induló Citadella InterCity járműhiba miatt 50-60 perc késéssel folytatta útját Székesfehérvárról,
a Székesfehérvárról 10:52-kor Siófokra induló, illetve a 12:15-kor visszainduló személyvonat egyaránt kimaradt.
Mindez éles kontrasztban áll azzal a fantasztikus évvel, amelyről Orbán Viktor miniszterelnök több tavaly év végi beszédében vizionált. A MÁV-nak erre nagy szüksége is lenne, ugyanis a 2024-es év jellemzően a magyar vasúttársaság összeomlásának jeleit mutatta, pályaudvari kisiklások, órás késések, járatok kiégései nehezítették a mindennapokat.
A MÁV-vezér közölte, 10-ből 7 vonat pontos volt novemberbenMost éppen egy színházi előadás maradt el vasúti fennakadás miattMilliós fizetésemeléseket kaptak novemberben a MÁV szolgáltatócégének vezetői