karácsony;animáció;képgaléria;mesterséges intelligencia;

Emberséges intelligencia

Miközben a multinacionális vállalatokat erőteljesen bírálják a mesterséges intelligencia reklámcélú felhasználása miatt, egy francia animációs stúdió új filmje átlépte a 20 millió megtekintést.

A produkciót a barátságról és a sztereotípiákról alkotott könnyfakasztó feldolgozásért dicsérik, de a színészek és az animátorok is forró gratulációkat kapnak. A sanzonénekes Claude Francois „Mal-Aimé” (Nem szeretett) című dalára írt történet egy farkas útját meséli el a rettegett erdei ragadozótól a szeretett vegetáriánus szakácsig.

Az Intermarché szupermarket rajzfilmjét mintegy százan készítették, élükön a montpellier-i Illogic Studios céggel.

Leteszem a telefont, a szerelő azt mondja, hogy sajnos még nincs kész a kocsim, a 18 éves Ford, nem ment át a vizsgán megint. Körmondatokban beszél, újra és újra elismétli, hogy a fékpedál, a fékpofa a rossz, korábban hegesztési anomáliák okozták a napos csúszásokat.