Nyáron érkezett a hír, hogy az év végével több tévécsatorna, köztük a magyar Comedy Centrál is megszűnhet. A Paramount akkor nem erősítette meg a Media1 értesüléseit, most viszont a 24.hu-hoz eljuttatott nyilatkozatában közölte, a Paramount a nézői szokások változásaira reagálva átalakítja nemzetközi pay TV portfólióját.
Ennek részeként a portál összefoglalója szerint Magyarországon 2026. január 1-jétől lineáris csatornaként nem lesz tovább elérhető
a Nick Music,
a TeenNick,
az MTV 80s,
az MTV 90s,
az MTV 00s,
az MTV Hits,
az MTV Live,
a Club MTV,
a Paramount Network
és a Comedy Central.
A közlemény kiemeli, hogy az MTV, a Nickelodeon és a Nick Jr továbbra is a Paramount magyarországi portfóliójának részei marad, és elkötelezettek e márkák további sikeres működtetése mellett.
A 24.hu megjegyzi, a fenti csatornák megszűnése az RTL-t azért is érinti, mert a Comedy Central, a Teen Nick és a Paramount Network reklámidejét is az RTL Magyarország reklámértékesítő háza, az RTL Sales house (korábbi nevén R-Time) értékesítette. Vagyis az RTL Saleshouse portfóliója ezekkel a szórakoztató jellegű, fiataloknak szóló csatornákkal már biztosan csökkenni fog.
Megszűnik az MTV, az év végéig Európa-szerte leállnak a csatornái
