A kormánypártok támogatják a magyar közlekedési rendszer átalakításának 5 pontját; támogatják, hogy tíz év alatt 4000 milliárd forintból fejlesszük a magyar kötöttpályás közlekedést. És támogatják azt is, hogy a közlekedésfejlesztésről és üzemeltetéstől ne terepasztalok fölött vagy a Facebookon, hanem igazi szakemberek véleményét kikérve és meghallgatva döntsünk a minisztériumban és a kormányban – posztolta Lázár János boldogan a Esztergomban tartott kihelyezett Fidesz-KDNP-frakcióülést követően.
Ebből az alkalomból, a korábbi megnyilatkozásai után ugyan visszafogottabb hangnemben, de képletesen újra odaszólt Vitézy Dávid volt közlekedési államtitkárnak, aki a rendkívül szoros küzdelemeben elvesztett főpolgármester-választást követően beült a Fővárosi Közgyűlésbe. A fiatal politikus azóta a fővárosi Klímavédelmi, Közlekedési és Városfejlesztési Bizottság elnökeként is éles bírálatokat fogalmaz meg Lázár tevékenységéről.
A miniszter most így repliklázott: „Hiba lenne azt gondolni, hogy a közlekedésfejlesztéshez mindenki ért, aki utazott már vonaton, vagy aki az első Legójából rendező pályaudvart épített. Ez nem szakkör, hanem egy szakma, és mi abból is a legjobbakkal dolgozunk. Látványterv vitézek és énmárka-építők helyett azokkal dolgozunk a vasút megújításán, akik kidolgozták és működtetik azt az új tarifarendszert, amelyiknek köszönhetően ma többen és többet utaznak a közszolgáltatásokkal, mint korábban.”
Miközben rohadnak a vonatok, Lázár János stadionbővítésre szórja a pénztVitézy Dávid: A MÁV vezérigazgatója Lázár Jánosék minden érdemi állítását megcáfolta a HÉV-ek ügyébenLázár János: Úgy látom, hogy néhány aberrált belvárosi libsi gyereknek megártott a túl sok szívás a hétvégén