Március 21. és április 19. között összesen 199 403 631 forint ment el a Megafon-influenszerek hirdetéseire, szám szerint 348 darabra – derül ki a Telex összesítéséből.
Ennél többet csak a 2022-es választás előtti négy hétben költöttek el a Facebookon, akkor 266 millió forint volt a választás előtti négy hét költése.
A portál megjegyzi, a Megafon központ a kegyelmi botrány és Magyar Péter színre lépése óta jelentős összegeket költ, korábban 143 millió forint volt a havi költési számlája. Ez tehát most még tovább emelkedett.
A Meta Hirdetéstár-jelentése szerint a CÖF-CÖKA 93,2 millió forintot költött ebben az időszakban 104 darab hirdetésre.
Nem sajnálta a százmilliókat a Megafon a lejárató Facebook-hirdetésekre, többet költött, mint a szlovák politikai erők együttvéveTöbb mint 140 millió forint ment el egy hónap alatt a Megafon facebookos hirdetéseire, főleg Magyar Péter lejáratására költöttek