Azt gondoljuk, hogy az elektromos autózásban átmeneti lassulás van. Egyértelműen ez a jövő technológiája, előfordul, hogy vannak huplik - jelentette ki a nemzetgazdasági miniszter a Világgazdaságnak adott nyilatkozatában.
Nagy Mártont arról kérdezte a lap, hogy az iváncsai akkumulátorgyárban a megrendelések hiánya amiatt több száz dolgozót el kellett bocsátani.
Figyelmeztetés nélkül kirúgtak több száz dolgozót az iváncsai akkumulátorgyárbólA tárcavezető megjegyezte, Kínában nincsenek ilyen hullámok, az EU-ban a penetráció alacsonyabb, de „jó lenne tovább tolni”, ráadásul európai megoldást szorgalmazott annak érdekében, hogy elkerülhetők legyenek ezek a „huplik” mivel tagállamonként nagyon eltérők a koncepciók. Példaként megemlítette Franciaországot, ahol nagyon erős infrastrukturális fejlesztések történnek, miközben a németek annyira le vannak maradva, hogy tavaly decemberben kivezették az állami támogatási programot.
Mélyponton az akkugyártás, az Orbán-kormány Iváncsán megkapta a figyelmeztetéstA földön ülve vagy térdelve kellett volna végighallgatniuk a műszakvezetőt, kiakadtak az iváncsai akkugyár dolgozóiVolt egy döntés az EU-ban a belső égésű motorok kivezetéséről, jó lenne, ha minden ország ehhez tartaná magát - fogalmazott Nagy Márton, megjegyezve, hogy a magyar soros elnökség erre a problémára akar megoldást találni.
A minisztert kérdezték a Budapest Airport Zrt. megvásárlásáról is, amiről szólva azt mondta, az jól halad, a napokban befejezik a hitelezőkkel folytatott tárgyalásokat.
A budapesti nemzetközi repülőtér bevételére készül az Orbán-kormány, kár, hogy egyelőre a sármelléki légikikötővel sem boldogul